محبین اهل بیت

دیدار روژه گارودى با رهبر انقلاب

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۰۵ ب.ظ


حضرت آیت‌الله خامنه‌اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار روژه‌گارودى مسلمان مبارز فرانسوى با ایشان، طى سخنانى از مبارزه با صهیونیستها و حامیان آنها به عنوان یک وظیفه بزرگ معنوى و الهى یاد کردند و شجاعت و خستگى‌ناپذیرى روژه‌گارودى را در این مبارزه، ستایش‌برانگیز دانستند.
مقام معظم رهبرى، دشمنى ایران اسلامى با آمریکا و صهیونیسم را مبتنى بر اصول منطقى و مبانى اسلامى خواندند و فرمودند: بر مبارزه ضد‌آمریکایى و ضد‌صهیونیستى ملت ایران، هیچ تعصب نژادى و مذهبى حاکم نیست.
اگر آمریکا مستکبر نبود و صهیونیستها دست به این جنایات شرم‌آور نمى‌زدند، ما چنین مواضعى را در مقابل آنها نداشتیم. ما نسبت به یهود هیچگونه تعصب و نگاه بدبینانه‌اى نداریم و یهودیان با راحتى و آسایش در ایران اسلامى زندگى مى‌کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌اى بر مواضع مشترک و وجوه تشابه صهیونیستها و نازیها و رفتار نژادپرستانه آنها با دیگران تأکید کردند و فرمودند: امروز در رفتار آمریکا و اروپا در حقیقت در تمدن مادى، یک تناقض بزرگ وجود دارد. آنها برخورد نژادپرستانه نازیها علیه یهودیان را تقبیح مى‌کنند اما صهیونیستها را که وجوه مشترک و مشابهى با نازیها دارند، مورد حمایت قرار مى‌دهند. زشتى حمایت از صهیونیستها کمتر از حمایت از آلمان نازى و هیتلر نیست و تمدن مادى آمریکا و اروپا براى این تناقض بزرگ، پاسخى ندارند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى رفتار نازیها و صهیونیستها را تقبیح کردند و فرمودند: تردیدى نیست که ملتهاى آمریکا، اروپا، کانادا و برخى از کشورهاى دیگر از وضع موجود و نقش تعیین‌کننده صهیونیستها در مسائل زندگى خود به شدت ناراضى هستند. امروز صهیونیستها حقیقتاً براى ملتها یک بلا و آفت محسوب مى‌شوند و هر کسى که براى حقیقت، اصالتهاى انسانى و معنویات ارزش قائل است، باید در مقابل این پدیده شوم قرار گیرد.
مقام معظم رهبرى با تأکید بر قرار داشتن آمریکا در سراشیب انحطاط فرمودند: متأسفانه دولتمردان آمریکا کاملاً تحت تأثیر صهیونیستها هستند و این مسأله بدون شک براى ملت آمریکا زیانبار خواهد بود و از نظر ما قدرتى که بر پایه زورگویى و دخالت در امور کشورها و سلطه بر ملتها بنا شده باشد، دوام نخواهد یافت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌اى محاصره اقتصادى آمریکا علیه جمهورى اسلامى ایران را در زندگى مردم و چرخه اقتصادى کشور بى‌تأثیر دانستند و فرمودند: محاصره اقتصادى به سود ماست و به هیچ وجه ملت ایران را از مواضع درست و اصولى خود منصرف نمى‌کند.
ایران اسلامى بیش از هر چیز به نیروهاى درونى خود متکى است و محاصره اقتصادى، ملت ما را به تحرک بیشتر وادار مى‌کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى افق آینده را بسیار روشن و خوب توصیف کردند و در پایان سخنانشان فرمودند: ما حرکت و تلاش خود را با توکل به خدا همراه کرده‌ایم و این مسأله به ما امید بى‌پایان بخشیده است، بنابراین آینده متعلق به ماست و به هیچ‌وجه بدبین نیستیم.
براساس همین گزارش پیش از سخنان مقام معظم رهبرى آقاى روژه گارودى طى سخنانى گفت: تمامى اهرمهاى قدرت در آمریکا در دست صهیونیستهاست و مطبوعات، رادیو و تلویزیونها و سینماى آمریکا تحت سلطه صهیونیستها قرار دارند. بنابراین به اعتقاد من آمریکا در حال حاضر مستعمره اسرائیل محسوب مى‌شود.
گارودى، سیاست آمریکا را در جهان مبتنى بر یکتاپرستى بازار و حکومت پول توصیف کرد و در پایان سخنانش ضرورت مبارزه جدى ملتهاى مسلمان و دولتهاى اسلامى با سلطه آمریکا و اسرائیل را مورد تأکید قرار داد.
یادآور مى‌شود روژه گارودى مبارز مسلمان فرانسوى اخیراً به دلیل افشاگرى علیه صهیونیستها در فرانسه محاکمه و به پرداخت جزاى نقدى محکوم شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۷
علی خادمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی