محبین اهل بیت

دل نوشته

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۳۴ ب.ظ
آه از این همه غفلت !!! چه می شد که همه می شناختندت؟!

رحمتت را ، آن رحمتی که همه دیده اند اما نفهمیدند!اگر میدانستند رحمتت چقدر است شاید دیگر کسی توبه نمی کرد!!! آنقدر مهربانی که مهربانان عالم از مهربانی تو میگویند!!! و از عشق تو می سوزند، وای که مهر تو با عقل و دل چه میکند! با روح و جان و جسم چه میکند! چه رسد به عشقت.

آری ؛ هیچ کس نشناختت ، اگر قهر تورا می شناختند دیگر کسی گناهی نمی کرد.آن قهرت که اگر با کسی قهر کنی دیگر هیچ کس برایش نمی ماند ! این را یواش میگویم چون میترسم از آن سوء استفاده کنند ، اما قهر کردنت نیز از روی مهرست و عشق!

وای خدایا که تو چقدر ناز هستی و من چقدر تو را دوست می دارم. خدایا ؛ گناهانم را از آن مدان که با تو می خواهم مخالفت کنم ، از آن بدان که  من خیلی خیلی روی مهرو بخششت حسابی به اندازه ی رحمتت باز کرده ام.

خدایا دوستت دارم تو را و هر آنچه برای من می خواهی ، حتی اگر به ظاهر بسی بد و جان کاه باشد.

میدانم که لایق عشقت نیستم ، اما عاشقت هستم ، بخاطر آنکه آنقدر رحیمی که هیچ وقت به رخم نکشیدی گناهانم را ، حتی آنوقت هایی که خودم آبروی خودم را میبرم تو مانع میشوی و آبرویم را در دنیا حفظ کردی.

خدایا خود میدانم بنده ی خوبی برایت نبوده ام و خیلی هم پر توقع هستم ، اما چه کنم که رحمت واسعه ی تو این انتظار را برایم ایجاد کرده است. خدایا ؛ در روز محشر (( همان روزی که ترس تمام وجود آدمی را فرا میگیرد ، جایی که دیگر هرکس به فکر خودش است و ... )) حتی آنجا امید دارم که ستارالعیوب بودنت را بر همگان نشان دهی و گناهانم بپوشانی و آبرویم حفظ کنی.

خدایا ؛ خیلی چیزها ازتو می خواهم ، اون هم فقط به خاطر آنکه خودت فرمودی:همه چیزتان،حتی نمک غذایتان را از من بخواهید.

اما هیچ کدام ارزش نوشتن ندارد، تنها چیزی که از تو می خواهم و ارزش هرچیزی را دارد تویی!!!خدایا تورا می خواهم با تمام وجودم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۰
علی خادمه

نظرات  (۲)

۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۸:۳۲ جوانان حامی سعید جلیلی برای ریاست جمهوری
دشمنان بدانند اگر از سرهایمان کوه بسازند، فرزندانمان هرگز در تاریخ نخواهند خواند، امام خامنه ای تنها ماند./ یازهرا

***لطف نموده در نظرسنجی انتخاباتی وبلاگ نیز شرکت نمائید.***
http://jalili-saeid.blogfa.com
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی