محبین اهل بیت

تولید ایرانی

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸ ب.ظ


 

قصد کردم امسال تا جایی که میشه ایرانی بخرم. از خودم شروع می کنم. مهم اینه که حداقل خودم یک کاری کردم.

پانوشت : گرانی ، بی داد می کند. مردم در حال جهاد اقتصادی با تورم ، از آن سو عده ای شکم سیر، سرگرم جنگ با همسنگران قدیم! سرگرم دعوا بر سر معرفی خود !! به جز خدا چه کسی می تواند این مردم رو اینقدر مقاوم نگه دارد امت حزب اللهی که صورت خودشون رو باسیلی سرخ می کننداز آن طرف از مشکلات وگرانی باید زخم بخورند از طرف دیگر باید سپر بلا و اشتبهات آقایون باشند .برای حفظ نظام همیشه ایستاده اند ودفاع می کنند بعضی از آقایون هم که خودشون رو پشت دفاع همینها پنهان کرده اند . خدایی  جز به عشق رهبر به خاطر چه چیز دیگری توی میدون ایستاده اند و آماج حوادث شده اند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۶
علی خادمه

نظرات  (۱)

سلام عالی بود لطفا لینک سایت منو با عنوان فروش چای لاغری با لینک زیر در قسمت لینک دونی قرار بده اگر هر کالایی هم خواستی بگو تا با تخفیف خوب برات ارسال کنم
ممنون
http://www.zibasara.com/product.php?id=2

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی